Η Δύναμη της πραγματικής φιλίας, ανάμεσα στους ανθρώπους!!!

2022-01-14

Κείμενο για τη Φιλία..

Πήρε τηλέφωνό στον φίλο του και είπε:

Η μητέρα μου είναι πολλή άρρωστη και δεν έχω χρηματα για το φάρμακο , το οποίο είναι αρκετά ακριβό. 

Ο φίλος του απάντησε: Εντάξει φίλε μου , τηλεφώνησε μου μετά από μια ώρα..

Κάλεσε τον φίλο του μετά από μια ώρα αλλά το τηλέφωνό του ήταν κλειστό!

Τον κάλεσε ξανά και ξανά αλλά μάταια, μέχρι που βαρέθηκε και δεν ξανάπροσπάθησε.

Έτσι αποφάσισε να ψάξει κάποιον να του δανείσει χρήματα για να αγοράσει το ακριβό φάρμακο , αλλά δεν βρήκε κανέναν!

Απογοητευμένος είπε «Νιώθω ότι όλος ο κόσμος είναι πολύ μικρός και ότι το σύμπαν δεν είναι πλέον μεγάλο , έμεινα μόνος μου » αισθάνθηκε θλίψη για την άρρωστη μητέρα του και περισσότερη θλίψη ,γιατί απογοητεύτηκε από τον φίλο του και τις κλειστές πόρτες που βρήκε σε όσες προσπάθειες και αν έκανε , για να την βοηθήσει ..

Επέστρεψε σπίτι και βρήκε τη μητέρα του να κοιμάται με το φάρμακο δίπλα στο μαξιλάρι της!!! 

Πήγε στην αδερφή του και την ρώτησε ποιος έφερε το φάρμακο;

Του είπε: Ο Φίλος σου μας το έφερε !!!

Έκλαψε , έκλαψε, έκλαψε και βγήκε απο το σπίτι ψάχνοντας τον φίλο του στους δρόμους μέχρι να τον βρει..

Του είπε: Σε καλεσα πολλές φορές και το τηλέφωνο σου ήταν κλειστό ..

-Ναι! Πούλησα το τηλέφωνό μου και αγόρασα το φάρμακο για τη μητέρα μας!!...

Συμπέρασμα: Όταν ξεχωρίσεις την αφοσίωση απο το ενδιαφέρον, τότε θα καταλάβεις τι σημαίνει πραγματική φιλια..

Στάγειρα Χαλκιδικής 
instagira@hotmail.com 
 2376 100 400
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε